رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خداوندا میازارش

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۲ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • یکی به هر سببی عامل درد هجران شده که بدترین درد است. خیلی آدم بدی هست. و مستوجب عقاب. و خداوند که مهربانترین مهربانان است، ممکن است گوش ش را بپیچاند. ما اما از خدا می‌خواهیم کرم را بی نهایت کند، او را ببخشاید. با این دعا، من نمی‌دانم خدا او را می بخشاید یا خیر، اما می‌دانم که دعا کننده را حتما می بخشاید!
    پاسخ:
    بله صد درصد

    بخشندگی خدا همین بس که در موقع رفتن از انسان تمام نعماتش را پس میگیرد یکی به این دلیل که لابد میخواهد به دیگری ببخشاید و دوم اینکه انسان در  وقت مردن هیچ نداشته باشد که فارغ و راحت دل از دنیا برکند

    و باز هم سپاس از شما عزیز مهربانم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی