رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

چو ققنوسم

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۴ ق.ظ

steven-ritzer10


اگر خواهی به یاد تو نباشم


اجل را میهمان خانه ام کن


وگرنه تاکه دل درسینه ام هست


چو ققنوسم، مراافسانه ام کن


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • لوک خوش شانس
  • زیبا بود مرسی 👌
    پاسخ:
    خوشحالم به دلتان نشسته . کامنت شما برایم بسیار دلگرم کننده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی