رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

پیری عدو بود

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ق.ظ

A Flower Girl.  Check this 2019 Tips and Idea for Abstract Painting


برایم لذت عشق آرزو بود


جوانی رفت و پیری هم عدو بود


ندانستم چه ها کردم درین دهر


گمانم هرچه من دیدم ازو بود


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام عزیزدلم گیتی زیبا . مادر هنرمندم
ارادت و مودت این پسرک را پذیرا باش که جور ناجوری دوستت داره و چه کیفی میکنه از داشتن و بودن مادری همچون شما ❤❤❤
برایم آرامیدن آرزو بود
در این گیتی چه دیدم،  جبر او بود
ندانستم چه بد کردم در حقش !؟
یقینا هرچه بد دیدم از او بود
پاسخ:
سلام به پسری که مادر را فراموش نمیکند . الهی همیشه خداوند مادرت را برایت حفظ کند و سایه اش مثل خورشید بالای سرت باشد. دلم از بودنت شاد میشود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی