رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بد مکن

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۶ ق.ظ

11 Deeply Unsettling But Strangely Beautiful Photographs To Spook And Intrigue You


گویا پسِ روزِ تو نیاید یک شب


زینروست دلت خوش است به آلاتِ طرب


سیلندرکلاه چون نهادی به سرت


غافل منشین همان در آرد پدرت


بسیار کسان اسیر این پیر شدند


مستعمر این شیرو ، زمین گیر شدند


با دست کشد پیش و زند پای بر او


او را بکند به وقت لازم جارو


دیدیم و تو دیده ای ، چرا خام شدی؟


با دانه چرا اسیر این دام شدی؟


بر آینه بنگر که هیولا گشتی


در چشم عزیزان همه رسوا گشتی


نامت بشود ملوث و آلوده


در گور نباشد تن تو آسوده


هرچند که دنیای دگر نیست .بدان


یادت بکنند همچو ضحاک ِ زمان


از پشت تو هرکه مانده ننگش باشد


میراث تو گرچه آب و رنگش باشد


آن روز بگو"رسا" غلط بود رهم


آری بود این چنین سزای گنهم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • پشتوانه اخلاقی ندیدم.
    نفرین بود. نفرین نارسا. خورده است و برده است و آن دنیا که نیست و خوش بوده و بازماندگان هم خوشتر. 
    چه بن بستی!
    پاسخ:
    سلام . نهایتا دنیای بدیست . شاید دنیا همیشه همین بوده . ما تازه به آن رسیده ایم . منکه از بودنم بسیار دلخورم . اما جبر است و طاعت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی