رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

چرا تسلیمی

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ق.ظ

Arranjo de flores com rosas na cor lilás em vaso quadrado de vidro. Várias opções de cores, flores e vasos.


دیوانه ای گر ، تا سر بینی ، بینی


جامیست جهان نما، چرا تسلیمی؟


تا مرز ثریاست .  به ثریا بنگر


برتارک آسمان . مه و پروینی


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • لطافت می بینم. یک لطافت نو.
    پاسخ:
    سلام و تشکر از شما بی نهایت .
  • حامد احمدی
  • متوجه نشدم. اما دوست داشتم متوجه شوم. از تصویر نیز کمکی به سوی من نیامد. من ماندم، تسلیم. اینکه چرا نباید تسلیم باشم را نمی دانم. همه تسلیم اند، من هم تسلیم م. تسلیم بودن  آرامش می آورد. خیلی. تسلیم بودن با خفه بودن فرق می کند. 
    پاسخ:
    سلام منظور من این بوده که باید در هر شرایطی برای پیشرفت و بهبود زندگی کوشش کرد و جنگید نباید به کم قاتع بود زندگی فراتز از آنستکه ما می بینیم نباید تا سر بینی دید باید تا ثریا دید داشت . ضمن اینکه بعضی اوقات با تمام سعی که میکنم نمیتوانم تصویر مناسب پیدا کنم از گل یا تصاویر زیبای دیگر استفاده میکنم . این گل به نظر من نمادی از رشد است بر خاک نروئیده و راست قامت ایستاده ( شاید )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی