رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

شیشه و سنگ

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۳ ب.ظ

Image result for ‫سنگ کنار شیشه+تصویر‬‎


شیشه گفتا به سنگ در راهی


که ترا دیده ام گه گاهی


از که آموختی شکستن را؟


جای مهر و وفا گسستن را؟


چه کس آموخت بر تو این فن را؟


سخت بودن مثال آهن را؟


من و تو از تبار هم هستیم


زآتشیم و کنار هم هستیم


هردومان داغهای بس دیدیم


در دل خاک و آب خوابیدیم


خوابهامان ز جنس آزادی


دیده مان در هوای آبادی


بس بلا دیده ایم رنگا رنگ


تاکه گشتیم حالیا چون سنگ


عهد ما بود مهر با یاران


جنگ با ظالمان و جباران


جبر دوران کشیده میداند


درد از رنگِ چهره میخواند


مانده ام از چه گشته ای این سان؟


گشته ای همنشین دیو و دَدان


ما دو از جنس یکدگر بودیم


بس دو صد سال در گذر بودیم


تو شدی سنگ و من شدم شیشه


چه کسی ساخت از تو یک تیشه؟


دل مثال منست در بودن


تو شدی مظهر نیاسودن


شرمم آید که با تو بودم چند


زهر بودی و من خیالم قند


کاش میشد "رسا" چنین دل بود


نی چو شیشه نه سنگ از گِل بود


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • لوک خوش شانس
  • سلام مادر  خسته نباشی 
    شما چه مدته وبلاگ دارین ؟ 
    پاسخ:
    سلام به شما مهربان . نمیدونم درست ولی خیلی ساله . شاید ده سال کمی بیشتر یا کمتر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی