رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گذر عمر

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰ ق.ظ

 

 

هر روز جهان در نظرم خوارتر آید

 

حال همگان زارتر از زارتر آید

 

طی شد سفرم خوشدلم از این گذر عمر

 

چون روز به روزش ،بتَـــرَی از بتَـــــرَ آید

 

گیتی_رسائی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

بسیار زیبا

پاسخ:
سپاس از حضورتان .خوشحالم که به دلتان نشسته
  • حامد احمدی
  • در نظر من هم هر روز جهان، کوچک تر و خوارتر می‌آید.
    اما بدتر، نمی‌دانم.
    من با گذر عمر چندان دست به گریبان نشده ام هنوز. یک دعوا درگیری‌هایی ده سال قبل داشتم. اما اکنون که در صلحیم.
    شاید همین صلح، یعنی پیروزی من!

    پاسخ:
    سلام به شما مهربان دوست . شرمنده که دیر پاسخ میدهم .بخشنده هستید واین سعادت منست. چقدر قلم خوش نگاری دارید . خوشحالم که هستید و میخوانید دلنوشته های از سر دلتنگی مرا 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی