رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

پی پروردگار میگردم

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۸ ب.ظ

 

شرم دارم ز بودنم به جهان

 

به جهانی که نیست عدل در آن

 

خاطیان خوشدلند و سر زنده

 

عیبهاشان ز دیده ها پنهان

 

دیده ام دیده است بس فتنه

 

که نیاید شرح آن به زبان

 

نیست اینجا خبر ز رحم و کرم

 

مرده گویا کرامت انسان

 

هرکسی فکر لذت است و مقام

 

کو امیدی به این زمین و زمان؟

 

پی پروردگار می گردم

 

گشته پنهان ز چشم پیر و جوان

 

او سپرده جهان به بنده ی خویش

 

درد ها را کجا بود درمان؟

 

به اسارت "رسا" گرفتاریم

 

زنده بودن چه سخت و مرگ آسان

 

#گیتی_رسائی

 

 

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

گیتی عزیزم سلام 

عرض خدمت مادرمون کهههه

والا  هم زنده بودن سخته و هم مرگ

هزینه کفن و دفن و قبر رو میپرسیم  لرزه به اندام مرده و زندمون میوفته !

خود ما برای هر مجلس ختم تقریبا چهارصد تا سفارش غذا میدیم . و اگر سوو و هفتم و چهل رو درنظر بگیریم 1200 تا غذا ...

شدیم گربه ی رقصان و خدا هم ناظر ترقص ما !

پاسخ:
پسرم یک روزی میگفتم بمیریم راحت بشیم حالا وقتی می بینیم بمیریم بازماندگان از هستی ساقط میشن والله از مردن هم پشیمون میشیم . درد دل زیاد هست و توان گفتن کم . امیدوارم همیشه حرف خوشیها باشه . نمیشه گفت حرف عروسی چون عروسیهامون هم مثل عزامون بیچاره کننده  هست . ممنونم که به مادر سر زدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی