رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

تحمل کن

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷ ق.ظ

 

به دل گفتم تحمل کن فراقش

 

مگیر از این و آن دیگر سراغش

 

به دست باد بسپُر خاطراتش

 

درون دیده خامُش کن چراغش

 

#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

# پرواز_کن

اکثر مردم دنیا اسیر روزمرگی‌اند؛
 آنها مدت‌هاست که دیگر فکر نمی‌کنند.
 تبدیل به ماشینی شده‌اند که هر روز یک روتین ثابت را انجام می‌دهد؛ به زندگی عادی عادت کرده‌اند.
آنها حاضرند با همین سبک زندگی بمیرند اما درمورد بهبود آن فکر نکنند!
متاسفانه مغز آنها به همین زندگی عادی قانع شده‌است؛ اراده کافی برای خروج از این وضعیت را ندارند.
 ناخودآگاهشان برای حفظ این زندگی بهینه شده‌است؛ تصمیم به تغییر گرفته می‌شود اما تغییری درکار نیست!
از شنبه‌ها گفته می‌شود اما همچنان همان روتین همیشگی سلطه را به‌دست می‌گیرد.
 روزمرگی انسان‌ها را در بند می‌کشد.


در NextVersion هدف ما خروج از این وضعیت اسفناک است.
ما برای تبدیل شدن به نسخه‌ای بهتر از آنچه که اکنون هستیم نفس می‌کشیم.

ترسناک‌ترین چیز برای ما گرفتاری در حریم امن و قانع بودن به یک زندگی عادی است.
ما یاد گرفته‌ایم ناخودآگاهمان را وادار کنیم که از حریم گرم و نرمش خارج شود؛
 و روزمرگی را که سال‌ها ذهنمان را مسخ کرده، شکست بدهیم.

ما کتاب می‌خوانیم؛ فکر‌ می‌کنیم و سعی داریم کنترل زندگی را به دست بگیریم.


مردم عادی مثل هواپیمایی هستند که روی ریل‌ها راه می‌رود.
اما ما،
 #پرواز می‌کنیم!


به ما بپیوندید:
ℹ️ http://nextversion.blog.ir

پاسخ:
درود بر شما . بر شما عزیز و تمام جوانهای نسل نو. نسلی که میخواهد نفس بکشد. نسلی که پیله های منسوخ و اجباری دارد خفه اش میکند . وای که چقدر دل امثال من .منی که عمری طولانی را پشت سر گذاشته ابم پر است . ما تمام شدیم . نادانسته آمدیم و نادانسته تر میرویم . تنها آرزویم حتی اگر برای لحظه و نفس آخر زندگیم باشد اینست که شما عزیزانم توانسته اید به دست نیافتنی آرمانهایتان برسید . ایکاش در پس شب افتاب درخشان باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی