رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

داستان عشق ما

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۳ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • فاطمه حیدری (رضوان)
  • سلامی دوباره بانوی عزیز

    خواهش میکنم

    خیلی ناراحت شدم

    ان شاالله از بلا دور باشید

    پاسخ:
    یکدنیا از اینهمه محبتت ممنونم . خوشحالم که چون شمائی در کنارم هستی . عزیزم بادمجان بد آفت ندارد . باز هم سپاس از تو مهربانم
  • فاطمه حیدری (رضوان)
  • سلام و عرض ادب بانو جان

    امیدوارم حال خوبی داشته باشید 

    اشعارتون مثل همیشه زیبا و دلنشین هست 

    و همین طور داستان های شما 

    قلمتون همواره پایدار 

    پاسخ:
    درود بر شما مهربانم

    شرمنده دیر پاسخ دادم در گیر بیماری هستم

    سعادت است بودنت و اینگونه دگرم کردن مادر را

    باز هم سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی