رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

یاد جوانی

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • اشکان ارشادی
  • بیاد جوانی همی مویه دارم 

                                     ز آن بیت بوطاهر خراسانی 

    جوانی به بیهودگی یاد دارم 

                                     دریغا جوانی دریغا جوانی! 

    خیلی زیبا سروده و خیلی دوستش دارم. انشاءالله همه پشت هم باشند تا کمتر گله و شکوایه باشه. 

    انشاءالله ایران اسلامی ما پیشرفت میکنه و حتی خیلی‌ها به اون بازگشت میکنند.

    پاسخ:
    دوستی داشتیم میگفت امید چیز خوبیست . حتی بهتر از خوردن . امیدوارم اینطور باشد منهم آرزو میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی