رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شدم دیوانه

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • حامد احمدی
  • چه خوبه آدم شمع بشه. روشنایی بخش باشه.

    دو جور برداشت می‌شود کرد، که نگاه کن، طرف پی عقل و ادراک و درک و فهم را گرفته، پی عشق را گرفته، خل شده!

    خل شدن می‌تواند بهترین حالت ممکن باشد،می‌تواند بدترین باشد.

    ولی خل شدنی که از سر انسانیت باشه و رنج بردن از رنج مردم، تا باشه از این خل شدن ها باشه، از این عبرت شدن ها باشه برای دیگران.

    پاسخ:
    سپاس از مهر شما که به من دارید باعث افتخار منست . خوشحال میشوم از امدنتان و کامنتهایت که همیشه حرفی برای گفتن دارید
  • abdolnabi solimani
  • دیووانه منم من که حواسم به تو پرت است 

    دیووانگی از عشق تو در عشق تو شرط است

    ای بی خبر از حال و هوای منه عاشق 

    تو موجی و من تخته جا مانده ز قایق

    پاسخ:
    بسیار عالی . خوشحالم از اینکه مرا لایق میدانید و این کامنتهای پر از احساس را لطف میکنید . باز هم سپاس

    سلام / واقعا مفید بود برام

    من از گوگل اومدم اتفاقی واقعا جالب بود برا

    دوباره میام

    سنباد

    ممنون ازتون

    پاسخ:
    سپاس منتظرتان هستم . لطف میکنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی