رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

طبیب آمد

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • طبیب بیمار تو گشته پرستار من

    تا چه کند این طبیب با دل بیمار من

    چشم پر از خواب خیش دیده ی بیمار من

    از مژه ات بر نگشت بخت نگون ساز من

    خرمن بلبل بسوخت زمزمه ی زار من

    تا تو کمر بسته ای از پی آزار من

    پاسخ:
    درود فراوان به شما و اینهمه انتخابهای به جا و زیبا . حال انسان خوب میشودوقتی کسی را میبیند که در راستای ذهنیتش است . خوشحالم از حضورتان
  • حامد احمدی
  • طبیب آمد چو رنگ و روی من دید

    به به.

    پیش آتش گرفت و دیده اش سوخت

    به به

    ...

    من نمی‌دانم، ولی حدس میزنم شاعری کردن یعنی پرواز کردن. پرواز در عالم وصل. در عالم آزادی. و پری.

    مثلاً شخصی بیاید بگوید عشق یعنی دوست داشتن زیاد که واجد چنین شرایطی باشد. همین و بس. بعد بگوید همین را حافظ هم می‌دانست. دیگران هم می‌دانستند. حافظ آمد و مقداری وقت گذاشت و به شکل‌های گوناگون همین مطلب را بیان کرد.

    این نگاه، نگاه بسیار ناقصی است.

    یک بار معلم معمولی عشق می‌آید می‌گوید به فرض این خصوصیات عشق است. 

    یک بار یک شاعر اوج می‌گیرد و از درخت معرفت جواهر می‌چیند می‌آورد این پایین پخش می‌کند بین انسانها. بنابراین، از دانستن تا فهمیدن بسیار فاصله است. شاعر به فهمیدن بسیار نزدیک تر است تا معلم عشق.

     

    پاسخ:
    سپاس و  درود شما با همین پیام مرا سر ذوق میاورید . البته خود را لایق نمی بینم . ضمنا بعلت افتادن و شکسته شدن و در رفتن شانه ام کمی بیشتر از سابق کاهل شده ام معذورم بدارید که دیر جواب میدم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی