رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بیا دنیا بیا

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۰۷ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • حامد احمدی
  • در انتها سوال شده اگر ما با هم عشق ببازیم، مگر جنگ میشه؟ جواب ش نه س. بلکه تنها حالت صبح با زندگی، عشق باختن است و بس. عشق باختن یعنی دست تسلیم بالا بردن. و قرار دادن خود در اختیار دیگری..

    پاسخ:
    درود بر شما . شرمنده که دیر پاسخ میدهم دچار مشکل تایپ هستم چون دستم را تازه عمل کرده ام بزرگوارید
  • مجنونِ لیلی
  • متاسفانه سازگاری توی کت دنیا نمیره 😅

    پاسخ:
    درود بر شما . دقیقا مثل شما فکر میکنم . لعنت به این دنیا
  • abdolnabi solimani
  • بیا با هم بسازیم بیا دنیا بسازیم 

    هرانچه ازیاد بردیم بیا ازنو بسازیم 

    بیا سپیدار خشکیده در دل را تنها بسازیم 

    بیا این بی کسی ها را با هم بسازیم 

    از این دنیای بی مروت چه میترسی 

    بیا آینده ای سراسر عاشقانه بسازیم

    بیا آنقدر عمر کوتاه هست راه بلند

    زندگی را عاشقانه از نو بسازیم

    پاسخ:
    درود بر شما . واقعا که این روزها آینده چشم انداز هم برایمان دارد. بخدا خنده ام میگیرد . اما دلست دیگر .چه میشود کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی