رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

غم پروانه

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۰۸ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • به کویت با دل شاد آمدم با چشم تر رفتم

    به دل امید درمان داشتم درمانده تر رفتم

    تو کوته دستی ام می خواستی ورنه من مسکین

    به راه عشق اگر از پا در افتادم به سر رفتم

    نیامد دامن وصلت به دستم هر چه کوشیدم

    ز کویت عاقبت با دامنی خون جگر رفتم

    مرا آزردی و گفتم که خواهم رفت از کویت

    بلی رفتم ولی هر جا که رفتم دربدر رفتم

    پاسخ:
    درود بر شما و اینهمه ذوق و زیبائی کلام . سپاس از حضور مهرآمیزتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی