رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

قلم زن خوش قلم زد

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۰۶ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • قلم زن خوش قلم زد، احتمالا به این معنا است که تقدیر تو را از من جدا کرد. و چه بهتر که جدا کرد. اما در یک دو بیتی که بیت اول این میزان ابراز نیاز و نگرانی از فراق است، مسلم است که بیت دوم نه از سر واقعیت، بلکه برای تسکین خود گفته شده. کسی را دوست داشته، دیگری رفته، بعد می‌گوید که بهتر که رفت.. معمولا پس از این اشک آدم در می‌آید که یعنی من دروغ میگوین که چه بهتر که رفت، بلکه من همچنان به یاد او هستم.

    اگر بیت سومی داشت احتمالا باید مضمون ش این بود که دروغ میگویم و اشک اجازه ظاهرسازی به من نمی‌دهد.

    79623

    پاسخ:
    بعضی اوقات انسان احساسی دارد که با یک دو بیتی خالی میشود و با خواننده است که پایانی بر ان تصور کند 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی