رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ارث ما

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

  • chefft.blog.ir 💞💕
  • مرسی از شما مادر عزیزم

    پاسخ:
    سرافرازم میکنی با حضورت. امیدوارم که مادر را ببخشی که قلم توانائی ندارم . ولی دلی دارم که پر است از دردهای زمانه
  • حامد احمدی
  • شکری است با شکایت...

    بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم

    بیا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت.

    همان معنا است، ولی با پیاز داغ کم. من غذاهایی که پیاز داغ شان کمه را بیشتر میپسندم. دکترها گفته‌اند برای سلامتی بهتر است. 

     

    پاسخ:
    درود بر شما مهربان


    خوب هرکش دنیا را از دریچه ی چشم خود مببیند

    سپاس از حضور شما که مادر را خجالت میدهید
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • سلام

    امیدوارم حالتون خوب باشه

    واقعا شرایط سختیه مخصوصا برای جوانان

     

    پاسخ:
    بخدا من دلم میسوزد وگرنه از من که گذشته . خوب یا بد .

    دعایم شبانه روز برای شماست که خودم هم فرزند دارم و نوه


  • سجاد عبدی
  • :(

    پاسخ:
    سپاس از حضورتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی