رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گور سینه

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • abdolnabi solimani
  • من در این گور خفته ام ای دوست به خاموشی و آرامی

    سر گورم نشین که من سفر کردم به ناکامی

    به غربت مانده ام تنها تو یک فاتح رسان ما را

    ز آب شرم خود سوزم تو نازل کن یارب باران را

    پاسخ:
    درود

    از آن میترسم که دیگر فاتحه هم کاری از پیش نبرد . همان بهتر که خودمان فاتحه خواه خودمان باشیم . اطمینانش بیشتر است
  • پرینازم ...
  • خیلیم عالی :)

    پاسخ:
    ممنونم نازنینم . لطف میکنی
  • مجنونِ لیلی
  • 😔

    پاسخ:
    سپاس از حضور شما مهربان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی