رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

قاصد

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • با درد نوشتم همه احوال دلم را

    احوال شب و روز و مه و سال دلم را

    از درد و غم و غربت و اندوه نوشتم

    از تلخی افتادن یک کوه نوشتم

    از دل که مرا مونس و همراه نگشته

    از دوست که از حال من آگاه نگشته

    از عشق نوشتم که سراسر غم و درد است

    از تلخی آهی که دلم را خفه کرده است

    پاسخ:
    درود به شما مهربان با کلک زیبایتان

    شادمانم کردید

    منت بر من نهادید

    سپاس
  • پرینازم ...
  • شعراتون قشنگه خانم گیتی

    موفق باشید

    پاسخ:
    درود به شما پریناز خانم که به مادر لطف دارید . خوشحالم که پسندیدید . اینها شعر نیست عزیزم درد دل یک قلم ناتوان با کاغذ است از جور زمان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی