رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

باغ هست

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • abdolnabi solimani
  • باغ چو شاداب شود پر ز گل ناب شود

    از لب هر غنچه گلی راز نهان فاش شود

     

    وقت بهار باغ شود لاله و یاس باز شود

    شور و نوای غنجه ها نغمه ی کاشانه شود

     

    الفت باغ و باغبان شوکت و فخر بوستان

    با گره عشق و صفا وصل به میعاد شود

    پاسخ:
    درود بر شما عزیز

    بی پایان است لطف شما و قابل تحسین

    سپاس

    قشنگ :)

    پاسخ:
    درود به شما

    خوشحالم خواندید .


  • پرینازم ...
  • درود برشما❤️

    امیدوارم حالتون خوب باشه🌺

    خیلی عالین این شعرا 

    یه جور سادگی دوست داشتنی که ادم محو میشه

    از دل میادبه دل میشینه

    پاسخ:
    درود به شما عزیزم پریناز جان

    درست میگی . من نه خیلی تحصیلات آکادمیک دارم و نه شاعرم . فقط کاغذ را به دلخواهم سیاه میکنم .و گاه سعادت آن را دارم که همدلی هم پیدا میشود که به دلش مینشیند . ممنونم از اظهار لطف تو مهربانم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی