رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شدم خسته

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • abdolnabi solimani
  • سلام

    سایت شعر ناب و سایت شعر نو

    پاسخ:
    البته در این دو سایت که هستم ولی سه تا وب دلنوشته و یک وب داستان دارم . متاسفانه خیلی دور خودمو شلوغ کردم . انسان هرچه ناتوان تر میشود انگار حریص تر میشود . یکی نیست به من بگه تو این سن و سال اینهمه شلوغ کاری نکن.
  • abdolnabi solimani
  • سلام خواهر عزیز و گرامی خواهش میکنم شما بزرگواری شما نور چشم مایید راستی سایتی که اشعار مینوسید را پیدا کردم دلنوشتهایت را خوندم بسیار زیبا بودند امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشید.

    پاسخ:
    درود بر شما پسر مهربانم . من سه تا وب دارم که فقط دلنوشته هایم را مینویسم و یک وب هم دارم که داستانهایم را که به قلم خودم هست در آن ثبت میکنم نمیدانم شما از کدامیک دیدن کردید. باعث افتخار من است حضور شما عزیزانم
  • abdolnabi solimani
  • من از این نفس از این بی سرپا خسته شدم

    خودم ازدست خودم آه خدا خسته شدم

     

    اینکه هر روز بیایم تو مرا عفو کنی

    بروم باز خطا پشت خطا خسته شدم

     

    من از این چشم که جرتو همه را می بیند

    از همین کوری و این منظره ها خسته شدم

    پاسخ:
    سپاسگزار شما هستم بی نهایت . ببخشید که دیر جواب میدم گرفتارم و بی حوصله از اوضاع زندگی . شما محبت دارید با این اشعار زیبایتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی