رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مثلا

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳ ق.ظ

  • گیتی رسایی

غزلهاست

مثلا

هواخواه

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • سرمه، سرخاب، سفیداب،بگو هفت قلم

    نو عروسانه تن آراسته بودم ، مثلا

    دزدکی چهره ی مردانه ی تو دیدم وباز

    موی خود زیر لَچک بافته بودم ، مثلا

    با نگاهت دل من ریخت و از شرم حضور

    روی پوشانده و نشناخته بودم ، مثلا

    چون که لبخند زدی ،بندِ دلم پاره شدو

    خانه از بختِ خوشم ساخته بودم ، مثلا

    پاسخ:
    مرسی بازهم شعری زیبا که خواندنش بسیار برایم لذتبخش بود
    خیلی خوشمان آمد مثلا
    پاسخ:
    الهی شکر. ممنونم از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی