رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

عشق زبانی

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶ ق.ظ

نظرات  (۴)

  • abdolnabi solimani
  • سلام خواهرم هم استانی پیامتون را خوندم و خوشحال شدم خداوند دخترها و نوه هاتون را نگه دارد بازم ممنونم بابت پیامتون موفق باشید انشاالله.

    پاسخ:
    منهم برای شما ارزو میکنم که همیشه چراغ دلتان روشن باشد و خیالتان از طرف عزیزانتان راحت
  • abdolnabi solimani
  • سلام مادر بزرگ از اینکه میگم خواهر من 65 سال دارم دارای همسر و چهار دختر و دو پسر و 12 نوه و اما اینکه این عکس پروفایل را میبینم از من جوانتر به نظر میرسید بزنم به تخته اها داشت یادم میرفت من اهل خوزستان شوش دانیال نبی ( ع ) هستم موفق باشید انشالله.

    پاسخ:
    سپاس از لطف شما برادر خوبم . من اولین باری که وارد دنیای مجازی شدم با برادری آشنا شدم که هرگز فراموشش نمی کنم . البته مثل شما از من کوچکتر بود ولی آنقدر مهربان و پاک نهاد بود که وقتی بعد از ده سال آشنائی از دور او را از دست دادم هنوز داغدارش هستم . منهم 76 سال دارم شوهرم نویسنده مطبوعات بوده دارای دو دختر و دو نوه هستم . زندگی خوب و آرامی دارم . از زندگی داخلی ام راضی هستم و شاکر از خداوند زاده ی اهوازم و پدرم تهرانی. اون برادرم که ذکرش را کردم مشهدی بود . یادش همیشه گرامی . انسان والا همیشه در هر شرایطی قابل احترام است و خوشحالم از آشنائی با شما که یاد عزیزی را زنده کردید . مانا باشید و شاد و زیر سایه خداوند متعال و سایه تا بر سر خانواده مستدام
  • abdolnabi solimani
  • سلام و درود خدا بر شما گیتی خواهر عزیز و گرامی شاعر ممتاز شعر زیبایی بود دست گلتون درد نکنه انشالله همیشه در زندگی موفق باشید.

    پاسخ:
    شما بسیار حضورتان برای من مغتنم است . من یا مادرتان باید باشم و یا مادر بزرگ . بهر حال سعادتیست با شما عزیزان بودن. آنهم در این روزگار ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • abdolnabi solimani
  • گل یاسی که دارد آن طراوت

    دلش آگه ز رنج باغبان نیست

    مشو دلبسته ی هر عشق زبانی

    که بیش و کم به غیر از امتحان نیست

    بپرهیز از ثنا گویان بپرهیز

    که هر عشق زبانی مهربان نیست

    مرا در محفل شادی مخوانید

    جوان رویم دلم اما جوان نیست

    پاسخ:
    درود مثل همیشه عالی

    تا نیست نگردی، ره هستت ندهند

    این مرتبه با همت پستت ندهند

    چون شمع قرار سوختن گر ندهی

    سر رشتهٔ روشنی به دستت ندهند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی