رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خط و نشان

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۴۹ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • این طرفی که داره شعر را می‌گوید، شاعر را نمی‌گویم، آن شخصی که شاعر خلق کرده، این خانم با آقا، گله دارد از کی؟ از یک شارلاتانی. آن شارلاتان چه کار کرده؟ بگو چه کار که نکرده. شخص اول را از اردوی خوبان درآورده. این یک. دوم ول کرده رفته. سوم، کجا رفته؟ در اردوی اهریمنان!

    سرش رو نباید برید؟ بی مقدار، خط و نشان هم کشیده. من خوب میشناسم ش. یک مدعی توخالی است. دور باد از توخالی های پر ادعا. 

    پاسخ:
    درودتان باد مهربان . چقدر مو شکافان با مسئله برخورد کردید. سپاسگزارتان شاد شدم
  • abdolnabi solimani
  • عشقت لگام می شود، این خط و این نشان

    آهوی رام می شود، این خط و این نشان

     

    قلبت که خالی از خبر و خاطرات ماست

    بازار شام می شود، این خط و این نشان

     

    این زخم ها که بر دل من می زنی مدام

    آخر جذام می شود، این خط و این نشان

     

    خونم به گردن تو می افتد و عاقبت

    کارت تمام می شود، این خط و این نشان

     

    دیشب ز خواجه فال گرفتم و مژده داد

    عیشم مدام می شود، این خط و این نشان

    پاسخ:
    درود بر مهرتان. انگار شما فی البداهه میسرائید . بهر حال بی نهایت به دلم مینشیند. چه پاسخی بر اینهمه مهر پسرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی