رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ایکاش بخواب باشیم

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۱۸ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • سبک بودن لذت بخش است. 

    اینکه آدم روی هوا بر روی زمین زندگی کند... یک هنر است.

    نشدنی نیست. ولی اگر بشود، دیگر زمین نیست، بهشت است که بر روی آن راه می‌رویم

    پاسخ:
    سپاسم از شما عزیز بسیار . ضمنا با شما مثل همیشه موافقم
  • abdolnabi solimani
  • ای کاش خواب قلبم درد تنهایی نداشت

    چهره ام هرگز پریشانی نداشت

     

    ای کاش خواب برگ های آخر تقویم عشق

    حرفی از یک روز بارانی نداشت

     

    ای کاش خواب می شد راه سخت عشق را

    بی خطر پیمود و قربانی نداشت

    پاسخ:
    چقدر زندگیه در کاشها بی نصیبند .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی