رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

محنت سرا

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۴۷ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • دنیا،محنت سرا است؟

    یک راه برای اینکه بدانیم یک پرنده در قفس است یا نه، این است که در قفس را باز کنیم. اگر پرواز کرد و گریخت، او در قفس است. اگر نه، اگر در همانجا ماند،آنجا رضوان است. احساس آزادی می‌کند.

    اگر کسی اینجا را محنت سرا می‌داند، احتمالا به مرگ مایل است.

    اما من چیز دیگر می‌گویم.

    می‌گویم اینجا قفس است، اما توی قفس هم می‌شود خندید و دربند محنت نبود.

    پاسخ:
    ولی به نظر من قفس قفس است . مگر انسان خود را با خیال دلخوش کند . وچه سخت است . من با تمامی وجود این حس بد را تجربه کرده ام 
  • abdolnabi solimani
  • محنت امروز فردا جمله راحت می شود

    اشک خونین آب صحرای قیامت می شود

    تلخی بیداری شبهای این محنت سرا

    در شبستان لحد خواب فارغت می شود

    در لباس آب کوثر می کند جولان سرشک

    آههای سرد سروباغ جنت می شود

    ناامید از آه سرد و ناله سوزان مباش

    کاین بخار و دود آخر ابر رحمت می شود

    پاسخ:
    دستتون درد نکنه . مقل همیشه عالی .لذت میبرم از اینهمه سروده های ناب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی