رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

بام خیال

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۴ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • وصل در عالم هوا اتفاق می‌افتد. اگر جفا زیاد باشد، عقل جای عشق و خاک جای افلاک را می‌گیرد و شخص فرو می‌آید به عالم دقت. به عالم خاک. و در عالم خاک،بذر عشق رشد نمی‌کند.

    به اصطلاح می‌گویند سرش به سنگ خورده یا عقل ش آمده سر جاش. در حالی که بال هواش ،بال خیال ش شکسته. فقر مالی، از عمده ترین دلایلی است که یک جوان که بال هواش بزرگه، نتونه پرواز کنه و این جفا متاسفانه در کشور ما بسیار سنگها را کوبیده است به سر. و چه عقل ها را آورده است سر جایشان. و چقدر انسان را از عشق دور کرده.

    پاسخ:
    در این مقوله . چه گویم که نا گفتنم بهتر است . آنجا که عیان است چه حاجت به بیان 
  • abdolnabi solimani
  • گفتی بگو که در چه خیالی و حال چیست؟

    ما را خیال توست تو را در بام خیال چیست؟

    جانم به لب رسید چه پرسی ز حال من

    چون قوت جواب ندارم سوال چیست؟

    بی ذوق را ز لذت تیغت چه آگهی

    از حلق تشنه پرس که آب زلال چیست؟

    گفتم همیشه فکر وصال تو می کنم

    در خنده شد که این همه فکر خیال چیست؟

    پاسخ:
    خواندن اشعار شما برایم یکدنیاست . سپاس از شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی