رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شرار عشق

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲ ق.ظ

  • گیتی رسایی

شرار عشق.آرزو.گلشن.پرگل

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • شادم که در شرار عشق تو می‌سوزم

    شادم که در خیال عشق تو می‌گریم

     

    شادم که بعد وصل عشق تو باز اینسان

    در شرارعشق بی‌زوال تو می‌گریم

     

    پنداشتی که چون ز تو بگسستم

    دیگر مرا خیال عشق تو در سر نیست

     

    اما چه گویمت که جز این آتش

    بر جان من شراره‌ی عشق دیگر نیست

    پاسخ:
    سپاسگزار مهر شما برادر بزرگوارم هستم خدا حفطتان کند . از بلایا دور باشید خودتان و خانواده ی گرامیتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی