رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

صندوقچه اسرار

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ق.ظ

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • گاهی فکر می کنم دل بسیار شبیه بچه ای است بهانه گیر. که البته جرات نداری سرش داد بکشی. وای وای.. خدا اون روزه نیاره. اینو می خوام. اونو می خوام. هرقدر هم بیشتر بهش محل می دیی، بهانه گیرتر می شه. از همه بدتر اینه که بزرگ نمی شه. اما همین حرف زدن ش هزار هزار جای شکر داره. 

    من اعتقاد دارم انسان سالم انسانیه که دلش بسیار لوس و ننر باشه. یک سرتق آشغال!

    پاسخ:
    سپاس از شما و اینهمه مهر. دقیقا درست میگوئید کاملا موافق مخصوصا انسان هرچه سنش بالا میرود به این نتیجه بیشتر ایمان میاورد . باز هم تشکر میکنم
  • abdolnabi solimani
  • صندوقچه ی اسرار همان است دل من

    حقه مهر بدان مهر و نشان است دل من

     

    به یک نگاه تو بیمار می شود دل من

    به یک کرشمه گرفتار می شود دل من

     

    برای درک حضور تو ای گل نرگس

    همیشه راهی گلزار می شود دل من

     

    به شوق دیدن روی تو صبح آدینه

    رفیق دیدۀ بیدار می شود دل من

     

    چه اشتیاق عجیبی چه حالتی دارد

    سحر که منتظر یار می شود دل من

    پاسخ:
    مثل همیشه بهترین هستید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی