رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

امید و هوسی

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۶ ق.ظ

نظرات  (۳)

  • abdolnabi solimani
  • من که جز هم‌نفسی با تو ندارم امید و هوسی

    با وجود تو چرا دل بسپارم به کسی

     

    زنده ام بی تو و شرمنده ام از خود هرچند

    که دمی از سر رغبت نکشیدم امید و نفسی

     

    ناامیدم مکن از صبر و بگو می‌آید

    عادل ظلم ستیزی، ملک دادرسی

     

    به کجا پَر بکشد در هوس آزادی

    آنکه از بال و پرش ساخته باشد میان قفسی

     

    من کسی جز تو ندارم که به دادم برسد

    می‌توانی مگر ای عشق به دادم نرسی

    پاسخ:
    درود بر شما اینهمه ذوق . حسودیم میشه
  • حامد احمدی
  • به نظر صحبت از ناامیدی است.

    اما نه.

    صحبت از یک آرامش است. یک جزیره ساکت با درختان بلند و صد ای پرندگان. حالا این این جزیره را گذاشته قفس.

    پاسخ:
    درود بر شما عزیز مهربان. چه تصویر زیبا و دل چسبی

    ++++

    پاسخ:
    سپاس از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی