رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

کجا بردی مرا

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸ ق.ظ

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • انسان دارد زندگی خودش را می‌کند. ناگهان یک دیدار، یک نوع نگاه، یک نوع بینش، یک علاقه... مسیر را از جلوی پایت می‌گیرد. همه پیش‌بینی‌ها، همه عادات و نظم های او را بهم می‌زند. آرامش ت دیگر در بودن دیگری است. آن زمان انسان یک حال عجیبی دارد، حالت بی‌نظمی، که شرح ش میسور نیست مگر به نظم. که خواندیم.

    پاسخ:
    درود بر شما . حال خیلی بدی دارم. کاملا زمین گیر شده بابت یک بیماری ناشی از سرما خوردگی . مرا ببخشید اگر دیر جواب میدهم به یک مردن مردن اومدم نشستم . ولی کامنتهای پر از محبتتان را خواندم. دعا کنید
  • abdolnabi solimani
  • کجا رفتی کجا بردی به حال من چه ها کردی

    کجا هستم به دنیای غمم کجا بردی دلم رو از چه آزردی

    ز جان من چه میخواهی تو رفتی بی تو من موندم

    ز من دیگر چه میجویی من پیمان شکن مردم

    دلم را کجا بردی و رفتی برو عاشق مرا کم نیست

    تو شمع بزم اغیاری دلم را تاب این غم نیست

    پاسخ:
    اینهمه لطف و محبت به سر من زیاد است و خدا شما را حمایت کند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی