رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

توئی

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱ ق.ظ

نظرات  (۴)

  • abdolnabi solimani
  • سلام خواهرم این چه حرفی که میزنید عمرت هزار ساله باد انشاالله که به زودی سلامتی را به دست خواهی گرفت خواهر عزیزم با این تفکر بچه ها از خود ناراحت میکنید دعا میکنم که همیشه سلامت و موفق باشید.

    پاسخ:
    برادر مهرت پایدار
  • abdolnabi solimani
  • سلام خواهرم خدا بد نده پیامتون را که خوندم خیلی ناراحت شدم امیدوارم خداوند سلامتی هم به شما و هم به خانواده بده منتظر پیام سلامتی شما خواهر عزیزم هستم

    پاسخ:
    برادر مهربانم حالم آنقدر خرابست که امیدی به بهبودی نمیرود . با مردن مردن میایم و میروم دعا نه برای بهتر شدن بلکه برای بهتر رفتنم کنید . سپاس از مهر شما عزیزم برادر بزرگوارم
  • حامد احمدی
  • روز به روز لطیف تر.

    شعر، شبیه بوی خوشی است که از دشتی پر از گل به مشام می‌رسد. بو را که می شنوی، خاطر آن دشت در ذهن ت تداعی می شود. شعر، یک نماد است. یعنی اشاره می‌کند به دشت. و آدم مشتاق می‌شود که نظری بر آن دشت پر از معنا بیاندازد. 

    پاسخ:
    چقدر مهربانید. شادم میکنید
  • abdolnabi solimani
  • گل توئی جان توئی بهتر از یار توئی

    خار منم زار منم دیوانه یار منم

     

    مهر توئی نور توئی علت این شور توئی

    کور منم تار منم محتاج آن یار منم

     

    شعر توئی شور توئی شعله ی این عشق توئی

    خار منم خاک منم شاعر دل پاک منم

     

    مست توئی حال توئی یار غزل خوان توئی

    سنگ منم ننگ منم مرغ خوش الحان توئی  

     

    مجله خبری ورزشی اسپورت استار

    پاسخ:
    سپاس از شما . حال خیلی خیلی بدی دارم حاملا آماده برای مردن . اگر دیر جواب میدهم شرمنده ام ولی کامنتهای شما را خواندم مثل همیشه . با حالی نزار این کلمات را مینویسم . دعا کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی