رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

غرق گناهیم

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۰۴:۳۶ ب.ظ

نظرات  (۴)

  • abdolnabi solimani
  • ما پاک سرشتیم چرا غرق گناهیم

    جا مانده ز راهیم نگوئیم به راهیم

    عمری به خطا طی بنمودیم ره خویش

    پیوسته به زاری و به اشکیم و به آهیم

    بس میوه ی ممنوعه بخوردیم همه عمر

    آلوده زبان و دل و آلوده نگاهیم

    کردیم فراموش ز خاکیم و سوی خاک

    زان روسیَهِ عالم امکان چو سیاهیم

    آخر شده ایم بنده خناس دریغا

    در نزد خدا کبر چرا ما پرِ کاهیم

    افسوس که همچون همه ی عمر به بازی

    زین پس بشود طی که اینگونه تباهیم

  • حامد احمدی
  • معنویت. پاکی. احساس ناب.

     

    تبریک میگم بابت وب مفید و جذابتان واقعا از مطالبتون لذت بردم
    پیشنهاد میکنم از سرویس های ارتقا رتبه سایتتون در سامانه شیک رنک استفاده کنید :

    پکیچ افزایش ورودی گوگل

    پکیچ رپورتاژ اگهی

    پکیج بک لینک

    تبریک میگم بابت وب مفید و جذابتان واقعا از مطالبتون لذت بردم

    راستی چرا از این سرویس های ارتقا رتبه سامانه شیک رنک استفاده نمی کنید ؟
     
    پکیچ افزایش ورودی گوگل
     
    پکیچ رپورتاژ اگهی
     
    پکیج بک لینک
     
    با آرزوی پیشرفت روز افزون
  • قالیشویی آنلاین بنفشه
  • عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی