رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

رنجیده ام

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • ای یار ناسامان من از من چرا رنجیده ای

    وی درد و ای درمان من از من چرا رنجیده ای

     

    ای سرو خوش بالای من ای دلبر رعنای من

    لعل لبت حلوای من از من چرا رنجیده ای

     

    بنگر ز هجرت چون شدم سرگشته چون گردون شدم

    وز ناوکت پر خون شدم از من چرا رنجیده ای

     

    گر من بمیرم در غمت خونم بتا در گردنت

    فردا بگیرم دامنت از من چرا رنجیده ای

    پاسخ:
    سلام به شما برادر عزیز و مهربانم

    من بسیار گریسته ام
    هنگامی که آسمان ابری است
    مرا نیت آن است
    که از خانه بدون چتر بیرون باشم
    من بسیار زیسته ام
    اما اکنون مراد من است
    که از این پنجره برای باری
    جهان را آغشته به شکوفه های گیلاس بی هراس،
    بی محابا ببینم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی