رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خدا هم نیست

جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۱:۱۵ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

دقیقا . اخر مطلب رو اول گفتید " چطور خدا باشد و اینهمه جور و بیداد"

 

در مبحث جبر و اختیار . بیشتر از ده اخوند مدعی و چندین افراد عادی مطلع  باهاشون  بحث کردم و به همشون اثبات کردم انسان در جبر مطلق زندگی میکنه . هرچند برای بعضی افراد رفاه و نعمت داشته ولی با ۱۰۰۱ دلیل اپبات میکنم همگان مجبور هستن و اختیار واژه ای بسیار بعید از انسانهاست .

و طبق فقه خود اخوندها و قوانین اسلام انسان مجبور بسیاری از اعمالش توجیه پذیره و گناهی بر او تحمیل نمیشه...

 

مهم خوب زیستن ماهاست که نامی نیک بجا میذاریم

سرتون سلامت و دلتون شاد عزیز دلم❤️

نمیدونم دلی گفتید یا لفظی  !

ولی با پوست و استخونم با عقل و خردم با دانش و تحقیقم به جرات میگم خدایی وجود نداره ...

فقط چنان مقدسش کردن که انسان جرات نزدیک شدن به این واقعیت نداشته باشه که درموردش تحقیق کنه و دریابه پس پرده هیییچ نیست

پاسخ:
با درود به شما پسر خوبم . من از یک خانواده روشنفکر پایبند به مذهب بودم . نمازم و روزه ام ترک نمیشد . پدرم با آنکه تحصیکرده بود بسیار ما را مقید بار آورده بود . سخن کوتاه میکنم . ولی کاش زنده بود و میدید که تمامی فرزندانش به قول خودش لامذهب شده اند . زیرا این اوضاع باور انسان را به بودن خدا مقایر میداند . چطور خدا باشد و اینهمه جور و بیداد و در سراسر دنیا . مگر انسان خود را به بخیالی و راحت طلبی از تفکر وادارد. من بسیار نوشته دارم بر این نبودن ولی داستش در این فضا همان بهتر که خفه خون بگیرم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی