رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مرگ خورشید( در سوگ همسرم علی پاداش)

جمعه, ۴ فروردين ۱۴۰۲، ۰۸:۳۴ ب.ظ

مــــرا با غم نبــود اینگونه الفت

 

کــنار ت بود دنــــیای محـــــبت

 

کنون وقت غروب و مرگ خورشید

 

گمان باید کنم با غربت عادت

 

در سوگ همسرم (علی پاداش)

گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • محمد علی علم خواه
  • خدا رحمتشون کنه

    پاسخ:
    با سپاس از شما . آرزوی سلامتی برای شما دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی