رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

به نام خدا

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ

به نام خدا

با لطف و محبت شما دوستان

داستان خط خطیهای سرنوشت  را تقدیمتان میکنم .ضمنا شما میتوانید داستانهای( فراز و نشیب عاشقانه ، چوب خدا صدا نداره و صبوران تنگدل و داستان دو برادر سید )را در وبلاگgitoly blogfa.com نیز   مطالعه بفرمائید. با سپاس فراوان .گیتی رسائی

و اکنون شروع  داستان (فرار از برزخ به جهنم )
 

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴۶)

  • سوفیا آریانژاد
  • دنبال شدید 

    لطفا دمبال کنید و نظر بدهید   تا  متقابلا  دمبال  شوید   

    پاسخ:
    با درود متشکرم از حضورتون

    به ولتون رفتم و در قسمت دنبال کنندگان اسمم را نوشتم

    متشکرم از شما

    ممنون بابت مطلب خوشحال میشم از سایت ما هم دیدن کنید khbartar.ir

    پاسخ:
    با درود چشم حتما میام . باعث افتخار منست
  • اسید سیتریک
  • موفق باشید

    پاسخ:
    سپاسگراز مهر شما عزیز هستم
  • هونیا موتور
  • عالی بود

    پاسخ:
    با ارادت خدمت شما . لطف دارید خوشحالم که به دلتان نشسته
  • رسول نصیری
  • سلام 

    از وب دیگتون هم بازدید کردم... اون خیلی خوب بود ولی اینجا بلاگ بهتر هست.

    ای کاش کلا میامدین اینجا

    بعد این داستان ها خلق خودتونه یا واقعین؟؟؟

    پاسخ:
    باز هم سپاس . من چهار تا وب دارم . نمیدونم شما کدومون رو دیدید خوشحال میشم بدونم . ضمنا این داستانها قسمتی واقعی هستند نمیدونم شما کدوم رو میخواهید بدونید من هفت تا داشتان رو در وبلاکهام نوشته ام که یکی از اونها در اواسطش هستم . هیچکدوم رو هم کتاب نکرده ام بعلل گوناگون . سعادتم هست که شما یکی از خواننده های داستانهای من هستید . نظرتون برام بسیار اهمیت دارد
  • رسول نصیری
  • کتاب خودتونه؟

    پاسخ:
    با درود به شما مهربان . من اصلا کتاب ندارم . اینها دلنوشته هستند ارزش کتاب شدن اولا ندارند و در ثانی وقتی در اینترنت تمام کتابها را میشود دید و خواند چه نیازی به اراجیف من هست؟. ممنونم از لطف شما

    از سایتتون لذت بردم 

    به سایت ماهم سر بزنید 

    هم اشعار هم دلنوشته هاتون 

    https://vantours.ir/

    پاسخ:
    اولا سپاس از حضورتان و حتما خدمت میرسم سعادت منست

    سلام

     

    فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

     

     

    https://98share.com/

    فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

     

     

    https://98share.com/

    پاسخ:
    ممنون هستم حتما خدمت میرسم
  • مجله آموزشی پاسخجو
  • سلام ما یه گروه پرسش و پاسخ زدیم که میتونید سوالات تونو در زمینه آی تی ( کامپیوتر ، موبایل ، برنامه نویسی ، وردپرس ، سئو ، دیجیتال مارکتینگ و ... ) بپرسید تا توسط کارشانسان و متخصصین حرفه ای پاسخگویی بشه. 
    لینک فعلی گروه :
    https://t.me/joinchat/ORqHMEZ5ui5Scslq8YDqjw
    درصورتیکه نتونستید وارد بشید از طریق آیدی گروه :
    pasokhjo_it عضو گروه شید. 

    پاسخ:
    با درود خدمت شما

    بسیارخوشحال شدم . حتما اگر مشکلی داشتم مزاحم شما خواهم شد

    سپاس از لطف شما
  • یک درآمد| کسب درآمد از اینترنت
  • سلام وبلاگ خیلی خوبی داری به کارت با قدرت بیشتر ادامه موفق باشی 

    پاسخ:
    درود به شما به شما که دورا دور به میهمانی احساسم میائید . قدمتان را ارج مینهم. و سپاسگزار مهربانیتان هستم
  • تبلیغات رایگان
  • ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    بسیار عالیه ، خانم رسائی عزیز. 

    اتفاقا منهم دارم رمان تاریخی اجتماعی آموزشی مینویسم و در همین بیان منتشر میکنم. 

    حتما ، پادگست هم تهیه میکنم از علوم مختلف برای ناشنوایان عزیز. البته فعلا اول راه هستم و قولی نمیدم ولی تمام تلاشم میکنم.

    پاسخ:
    درود به شما . برایتان آرزوی موفقیت دارم . حتما در این راه به نتیجه خواهید رسید خداوند یارتان باشد.ممنوم که به دیدنم آمدید

    سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنیددر ضمن میتونید از مطالب سایت تفریحی و سرگرمی روبکا در سایتتون استفاده کنید و بازدیدتون به طور فوق العاده ای زیاد میشه

    پاسخ:
    درود بشما حتما خدمت خواهم رسید . سپاس از مهرتان

    سلام دوست عزیزم مطالب خیلی خیلی جالبی داری

    راستی من تو وبلاگم آموزش برنامه نویسی وبسایت و ... میدم اگه علاقه مند بودی حتما سر بزن

     

  • علیرضا محمدی
  • درود 
    مطالب شمارو مطالعه کردم...وبلاگ خوبی دارین
    بنده تازه این وبلاگ رو زدم و کدنویسیش رو خودم از صفر نوشتم اما سابقه چند ساله در بلاگ دات آی آر دارم و بلاگ های زیاد و پر بازدید کننده ای داشتم.
    من شمارو دنبال میکنم و خوشحال میشم شما هم وبلاگ بنده رو دنبال کنید.
    ممنون
    پاسخ:
    سلام به شما . تنها کاریکه از دستم بر می آمد این بود که به وبتان رفتم و جزو دنبال کنندگانتان شدم . از محبت شما یکدنیا ممنونم . موفقیتتان را آرزومندم
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • خدا سنگ تمام گذاشت

    بهار موهایم

    تابستان لبهایم

    پاییز چشمانم

    و زمستان دستهایم

    می‌توان یکسال بی وقفه

    مرا حس کرد...☆


    تابستان مبارک❤️
    ☆...
    https://img00.deviantart.net/31da/i/2016/030/5/0/summer_mood_by_khomenko-d9pvxz0.jpg
    پاسخ:
    ممنونم ستاره جان عجب عکس قشنگی . از اینکه به یادم هستی یکدنیا خوشحالم میکنید
    سلام خوبی عزیزم
    وب زیبایی داری
    یه پیشنهاد دارم برات 

    ست ساعت مچی Romanson طرح Elastic
    فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس مجلسی و اسپرت
    پیشنهادی به زوج های خوش سلیقه
    طراحی شیک و بسیار لوکس

    خرید پستی با قیمت عالی کافیه روی لینک کلیک کنی
    http://yasishops.mihanstore.net/product.php?id=1208
    پاسخ:
    سلام ممنونم از شما . خدا به ما پول بده . چه بهتر از ساعت زیبا داشتن . ولی چه میشود کرد که دست ما کوتاه و خرما بر نخیل
  • فاطمه نقی پور
  • خدا قوت
    پاسخ:
    سلام و ممنون ازحضورتون .لطف شما برایم بسیار ارزشمند است
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • درود بر بانو گیتی
    روزتون مبارک
    انشاله که همیشه تن شریفتون سلامت
    و روح لطیفتون سرشار از آرامش
    و دلتون سرشار از عشق باشه...



    ☆...

    http://s8.picofile.com/file/8311403442/Roses_Black_background_Box_Red_534939_1280x853.jpg
    پاسخ:
    ستاره جان تو همیشه ره آوردی زیبا داری که دل مرا شاد میکند . ممنونم از این گلهای زیبا منهم متقابلا بارانی از گل سرخ را هدیه ات میکنم و برایت آرزو دارم که همیشه در زندگی موفق باشی. میبوسمت عزیزم روزت مبارک
     سلام
    درود بر شما

    قلمتان نویسا
    پاسخ:
    سلام . مادر را شرمنده میکنی

    سپاس از مهربانیت
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • دیدمش از باغ میگیرد سراغ سیب را

    نیتش خیر است؟ یا دل میبرد از باغ هم...

    ☆...
    https://img00.deviantart.net/6856/i/2011/162/4/f/marry_me_by_marymarycherry-d3im09r.jpg
    پاسخ:
    سلام به زهره ی عزیزم . ممنونم دخترم . هدیه ات بسیار عالیست
  • علیرضا قاسمی نژاد
  • خوشحال میشم وبلاگ منو دنبال کنید..وبلاگتون دنبال میکنم
    پاسخ:
    سلام چشم حتما . از شما هم ممنون هستم
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • نگران نباش!
           یلدا رفت
             دیگر شبهای نبودن
                     کوتاه میشود بسی...

    زمستان مبارک❄️☃❄️


    ☆...
     http://uupload.ir/files/qifu_img_20181222_002340_778.jpg
    پاسخ:
    ستاره جان چه عکس زببائی مثل همیشه انتخابت را تحسین میکنم
  • نگار جهانشاهی
  • خیلی خوبه خیلی خیلی دمت گرمه
    پاسخ:
    سلام عزیزم ممنونم از اینهمه محبت تو نازنین . دلم را گرم کردی به مهرت
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • شب‌های پاییزی
    به بلندای یلدا می‌رسند
    من از دوست داشتن او
    به کجا قرارست برسم...؟

    ☆...
    http://cld16.irans3.com/dlir-s3/10531509088042381498.jpg?1509171465

    پاسخ:
    سلام به تو مهربانم . اینهمه لطف و مهرت دلم را گرم میکند . باز هم سپاس از تصویر زیبائی که برام فرستادی . میبوسمت
  • مهدی قاسمی
  • پس نویسنده هستید
    موفق باشید:)
    پاسخ:
    سلام به شما عزیز . من نه نویسنده هستم و نه شاعر و نه در این حد و حدود . دلم که تنگ میشود کاغذ سیاه میکنم . شما و عزیزان دیگر هم به من لطف دارید و این سعادت منست
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • ای فدای صورت ماهش که رویت کردنش

    "عید فطر" مردم است و "عید قربان" من است

    عید مبارک...

    ☆...
    https://img00.deviantart.net/b2cb/i/2010/357/5/d/you_don__t_have_to_move_by_indiechild19-d2zslfx.jpg
    پاسخ:
    سلام ستاره جان . ممنونم از عکس زیبائی که مثل همیشه لطف میکنی و برام میفرستی . ببخش که دیر آمدم عید تو نازنینم هم مبارک باشد
      
     
    آغوش خالیم از تو
    پرانتزی ست بدون شرح  !

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    پاسخ:
    ممنونم از شما

    منتظر لطف شما هستم

    حضورتان برایم بسیار ارزشمند است
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • عجیب است دریا...

    همین که غرقش میشوی،

    پس میزند تو را....!

    درست مثل عشق ...

    ☆...
    https://orig00.deviantart.net/506d/f/2014/220/c/8/jessie_by_laura_ferreira-d7u8xyn.jpg
    پاسخ:
    سلام به ستاره خانم گل . ممنونم بازهم و بازهم و بازهم . شرمنده ام میکنی عزیز
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • گفتمش با غم هجران چه کنم؟

    گفت بسوز...

    گفتمش چاره این سوز بگو

    گفت: بساز...

    ☆...
    https://img00.deviantart.net/7bca/i/2013/094/5/8/portrait_of_two_musicians_by_yvonnne92-d60dpoa.jpg

    پاسخ:
    سلام زهره جان چه عکس قشنگی من عاشق عکس هستم

    امیدوارم نوشته ای داشته باشم که لایق این تصویر باشه

    حتما استفاده میکنم

    یکدنیا ممنونم عزیزم
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • درودتان باد مهربانو

    سوی چشمان زیبایتان تا همیشه پر نور

    غم و درد از وجود نازنینتان دور

    سایه تون مستدام تا همیشه
    پاسخ:
    قربون مهربونیت . فعلا که بد جور در گیر هستم با دعای شما عزیزانم شاید بهبودی حاصل شود . یکدنیا سپاس
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • دعا کردم که دنیایم شود لبریز آرامش

    اجابت شد...

    خدا پای دلش را قلب من وا کرد ...



    ☆...
    https://img00.deviantart.net/2b77/i/2005/227/0/8/august_beach_wedding_12_by_carrieviohl.jpg

    پاسخ:
    سلام ستاره جان ممنونم . از عمل چشم به تازگی فارع شدم . فارغ که نه . ولی خوب میسازم چه میشود کار ببخش که زیاد به نت نمی آیم . ممنونم از تصویر زیبائی که برایم فرستادی عالی بود
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • به هرکه خواست مرا سرزنش کند گفتم :

    که عشق عزیز ترین اشتباه عمرم بود ...

    ☆...
    http://uupload.ir/files/1u31_7a110fc6-90d0-42d9-90b8-51c858ae6f10.jpg
    پاسخ:
    یکدنیا ممنون از شما عزیز مهربان . چه عکس زیبائی . همیشه منو با این عکسهای فوق العاده شادمان میکنید
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • شنیده ای با یک گل بهار نمی شود ؟

    باور کن می شود !

    اگر که عشق بیاید،

    بهارت مبارک...♡

    ☆...
    http://up2www.com/uploads/c19aIMG-20180316-143559-875.jpg
    پاسخ:
    سلام عزیزم . عیدت مبارک باشد. ممنونم از این دسته گل قشنگت تو همیشه دل مرا شاد میکنی برایت از خداوند بالاترین شادیها را طلب میکنم
  • افزایش ممبر تلگرام
  • سایت زیبایی دارید
    پاسخ:
    محبت شماست . و سعادت من . ممنونم امیدوارم همینطور باشد که شما احساس کردید . همه ی نوشته ها از دلم است و بس. یکدنیا ممنون
  • ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
  • گفت : خوش به حالِ اونی که تو عاشقش بشی ..

     

    گفتم: "خوش به حالت"...!

     

     

     

     

     

    پاسخ:
     سلام . چقدر جالب و شاعرانه . ممنونم از حضور پررنگ شما عزیز
  • امیررضا باقری
  • وبلاگ جالب و زیبایی دارید و دل نوشته هایتان قشنگ است: مخصوصا اون شعر فصل تو باشد بهار.

    خوشحال میشیم اگه از وبلاگ ما هم بازدید کنید نظرتون رو ارسال بفرمایید.
    پاسخ:
    سلام به وبتون رفتم خیلی خیلی برام جالب بود . واقعا دقت نظر و علاقمندی میخواد اینگونه وبی رو مدیریت کردن . موفقیتتون آرزوی منه
    مرسی از حضورتون 
    پاسخ:
    سپاسم از شما و الطافتان بی نهایت است
    موفق باشید
    پاسخ:
    سپاسگزارتان هستم . از اینکه قدم رنجه میکنید و به خانه ی احساساتم میائید
    سلام 
    مرسی از حضورتون باعث افتخار بود خانم رثایی
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم . وظیفه بود . بسیار هم لذت بردم . من از شما با اینهمه محبت سپاسگزار هستم
    کم و بیش اشعار زیبای  شما رو خوندم 
    خوشحالم ک افتخار خوندن اثارتون رو داشته و دارم 
    پاسخ:
    این افتخار منست که شما به دیدن دلنوشته های ناقابل من میائید وضمنا وظیفه است که به دیدنتان بیایم و سعادت است که نوشته های زیبایتان را بخوانم . بسیار هم در روحم اثر مثبت میگذارد مرسی
  • دُچــــ ــــار
  • +