رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دیوانگیها

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ

KJ


مــــــرا دیوانگیـــــــها پیــر کرده


چو آتـــش زآبِ هستی سیر کرده


چه حـــاصل از فغــان و ناله و آه


مـــــرا چــشمی سیه زنجیر کرده


گیتی رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۵)

سلام گلم

عالیییییییییییی.
پاسخ:
سلام به روی ماه دختر خانم من . التماس دعا
در دستور زبان عرفان ، فعل اینگونه صرف می شود :
من نیستم ، تو نیستی ، او همیشه هست !
پاسخ:
آری خیلی قشنگ صرف کردید .عشق را 

از آن زمان که آرزو چو نقشی از سراب شد

تمام جستجوی دل، سوال بی جواب شد

نرفته کام تشنه ای به جستجوی چشمه ها

خطوط نقش زندگی چو نقشه ای بر آب شد . . .

.......................................................................

دوست عزیز شما لینک شدید

پاسخ:
سپاسگزارتان هستم 
  • م.ا.ه... خانوم
  • چشم سیه و دیوانگی....
    سلام دوست عزیر.. ایام به کامتان
    پاسخ:
    چرا که نه ؟؟

    مرسی از لطف شما
  • دختری از تبار تسنیم
  • سلام
    شعر که خیلی زیبا بود
    از اون جالبتر هم عکسی که گذاشتید...
    پاسخ:
    مرسی عزیزم
     منم از اون عکس خیلی خوشم اومد .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی