رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نمی داند کسی

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

The Fatal Gift of Beauty



بیچاره گی های مرا .جزمــــــن نمیـــــداند کسی


من در قفس بی هم نفس. پیشـــــم نمــی آید کــسی


میسوزم از درد درون.شــــــادم ولیـــکن از برون


نزد چــــــه کس افشا کنم؟رازم نمــی خواند کــسی


من با چه کـــــس گویم سخن؟وقتی ندارم هــم سخن


بهتر که لب دوزم به هم . چون من نمــی ماند کسی


ای بی کســــــان آسمان . ای آشــــــیان گم کردگان


ای همــچو من بیخانمان .ماراچه مــــی نامد کسی؟


گفتم زخود بیـــــــرون شوم . با نــام اوافسون شوم


دلداده ای مــــــحزون شوم . شـــــورم نمیداند کسی


ای بی غمان .خــونین دلان. شرم آیدم زین گفــتمان


گاهی چنین گاهی چــــنان. اما چه میداند کــــــسی؟


دردا "رســـــــا"آوارگی. شد حاصلت درماندگی


رنج ترا در  زندگی. چون مانـــمی خواند کسی


گیــــــتی رســــــائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۹)

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • کوچه ی ما هیروشیماست !
    رد که می شود...
    عده ای سرگیجه می گیرند ،
    عده ای چشمشان می سوزد...

    من هم که تا چندین نسـلم ،عاشق او شده است...♥




    http://www.flowerhdwallpaper.com/wp-content/uploads/2014/04/black-rose-flower-pictures-6.jpg
    پاسخ:
    گلی که فرستادی عجب قشنگ بود حظ کردم 
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • سواری با شعر

    کیف دیگری دارد ...


    http://static5.cloob.com//public/user_data/album_photo/4351/13051035-b.jpg
    پاسخ:
    دلت همیشه سبز باشه مثل همین تصویر . خصوصا وی این ماه 
    سلام مامان گیتی

    احسنت بسیار زیبا سرودید.
    پاسخ:
    مثل همیشه منو شادمان میکنی یاسمین جان من از اینکه اومدی و منو پیدا کردی خوشحالم ولی متاسفانه نتونستم تو وبت کامنت بذارم اصلا بار نمیشد صفحه ی کامنت . باز م بیا خوشحالم میکنید
  • الفــ میمــ
  • سلام.خوشحالم که مهمان اتاقکم شدید و به دلتان نشست.
    پاسخ:
    همیشه مشتاق هستم میهمان دلتان باشم . همانگونه که میخواهم مهماندارتان باشم . هرزمان لازم دیدید خوشحال میشوم که دیداری تازه کنم 
    خدایا تو می دانی ما را چه می شود و ما خود نمی دانیم
    پس تو نجاتمان بده ، ای آنکه بی آنکه بگویم شنیده ای …
    پاسخ:
    سلام . ممنونم از لطف شما متاسفانه هرچه سعی کردم نتوانستم خدمتتان برسم . مرتبا ارور میدهد بهر حال این مانع از آن نیست که از محبت شما تشکر نکنم .
  • م.ا.ه... خانوم
  • درود بر رسا..... در ارامش لحظات پاینده باشید
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم . لطف شما بی انتها و بضاعت من کم . 
  • Fatemeh sadatmand
  • آفرین
    پاسخ:
    سپاس از مهر شما . و باز هم ناکام در آمدن به وبتان . 
  • الفــ میمــ
  • توانایی شعر گفتن در هرکسی نیست
    اما شما دارای این نعمت هستید:)
    هنیئا لک!
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنونم از این لطف شما 
  • سید مجتبی خوش نظر
  • سلام به وب من که آدرسش هم perfect-learning.blog.ir هست سر بزن آموزش های خوبی میزارم :)
    پاسخ:
    به وبتان رفتم بسیار وب پر باری درست کردید موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی