رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

قصه ی صاحبدلی

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ

Decent Image Scraps: Love 8


به دل گفتــم چرا افسانه  گشتی؟


اسیری این چنــــین دیوانه گشتی؟


بگـــفتا قــــــصد من صاحبدلی بود


چرا پــس همدم  پیمانه گشتی؟


گیتی رسائی

نظرات  (۶)

سلام . خسته نباشید سرکار خانم رسائی ارجمن :
برایتان سلامتی و شادکامی آرزومندم .قصه صاحب دلی دل نوشته بسیار زیبایی است .
با ارزوی بهترین ها . . .
پاسخ:
منهم متقابلا برای شما بهترینها را آرزو دارم .شما همیشه به من لطف دارید
مهربانی را از درخت شکوفه زده آموختم،وقتی به آن لگد زدند به جای تلافی

تمام تنشان را شکوفه باران کرد!!

پاسخ:
چقدر قشنگ . حظ کردم ولی ایکاش آدم بتونه مثل درخت شکوفه زده باشه .
عالی بود
تبریک به شما برا این شعر
تبریک به من که شما رو پیدا کردم

حتما به منم سری بزنید

پاسخ:
چقدر از دیدن وبتان خوشحال شدم . خیلی شعرتان زیبا و دلنشین بود. لطف کردید به دیدنم آمدید . باز هم سپاس
  • منتظر المهدی
  • سلام علیکم

    منم خوشحال شدم خیلی ممنونم ازحضورپرمهرتون

    یاعلی مدد.
    پاسخ:
    لطف شماست که شامل حال من شده 
    زیباست.
    پاسخ:
    ممنونم از آقا مهدی مهدوی

    کتاب های آخرالزمان خانواده "تمدن بچه ننه" و در جستجوی عقل تالیف استاد علی اکبر خانجانی در اینترنت منتشر شده است.

    دانلود رایگان است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی