رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

طالع من

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ب.ظ


دیوانگــــــــیم ببین چه کـــردم باخویش


این گرگ به رهگذار عشقت شد میش


برخــــــویش مـــناز ، طالع من این بود


عادت شــده اینکه میزنم بر خود نیش


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

رهگذار

طالع من

عادت

نیش

نظرات  (۳)

عالی بود
پاسخ:
متشکرم  ملوس خانم 
  • کیکاووس (شباهنگ)
  •   درود بانو رسائی..‌
      هزاران نیش زدم بردل نگفت آه...... جفا ....و .....وفا را بزیبائی  به تصویر
    کشده اید  درود بر شما
       یکی کرد پیشه خویشتن جفا را  
        یکی سوخت و نداد از دست وفا را
     بسی پرسیدم اما کس ندانست
      کزین خلقت چه حکمت بود خدا را


    پاسخ:
    چقدر زیبا . شما طبع بسیار لطیفی دارید . خوشحالم از آشنائی با شما 

    هیچ لیوانی در زندگی خالی نیست ،

    حتی نیمه پر هم نیستند ؛

    وقتی چشمها جور دیگر می بینند .

    وقتی دوست همه جا حضور دارد،

    وقتی لطفش همه جا را پر کرده

    ...............................................

    سلام اشعارتون فوق العادست موفق باشید

    آری ...  چشمها را باید شست ...

    بیایید لیوانها را به کناری بگذاریم ، وقتی دریای رحمتش را کرانه نیست ...

    الحمد لله رب العالمین ...

    پاسخ:
    سپاسگزار حضورتان هستم . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی