رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بیزارم

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ


مـــــــــن دام نهــــــــادم که به دستــــــــــت آرم


در کــــــــــــنج دل خودم نـــــگاهت دارم


چون ماه بـــــتابی به شب تاردلم


اکنون بخدا از نگهت بیزارم


گیتی رسائی

  • ۹۴/۰۶/۲۹
  • گیتی رسایی

بیزار

ماه

نگاهت

نظرات  (۲)

  • ایمان سلمانی
  • سلام لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید

    این هم ادرس وبلاگم:

    harfedinemoon.blog.ir

    باتشکر

     

    پاسخ:
    به وبلاگتون اومدم بسیار خوشم اومد واقعا مطالبتون برایم حالب بود . سپاس از حضورتون
    لایک
    پاسخ:
    سرافرازم کردی عزیزم با حضورت