رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خورشید مغرب

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ

Decent Image Scraps


دلبرانه سوی مغـــرب می بری خورشــــــید را


شب فروزان می کنی اســـــــتاره ی ناهید را


گرچه شــب تارست اما ماهتابت روشن است


می نوازد باد ســــــرســـــر شاخه های بید را


گیتی رسائی

نظرات  (۲)

عشق گلی است که چون نسیمی به آن بوزد بی اختیار و اراده گل به رقص در می آید و وقتی اواز چکاوک هم باشد رویای دوست داشتن را برای من دو چندان میکند پس ای گل زیبای من همیشه بمان تا چکاوک زندگیم نغمه خوشبختی برای تو سر دهد  
پاسخ:
حضورتون بعد از مدتها خیلی به دلم نشست . خوشحال شدم . امیدوارم همیشه زندگی به شما و دسته گلت و همسر مهربانتون لبخند بزنه همیشه 
سلام استاد واقعآ بی نظیره خیلی قشنگه

از اشنای با حضرتعالی بی نهایت مسرورم و مفتخر
پاسخ:
متاسفانه این وب من رو نمیشه به اطلاع دوستان برسونم مرتبا وقتی آدرشو میذارم حتی داخل کامنتها ارسال نمیشه و ارور میده . نمیدونم شما چطور پیدا کردید بهرحال ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی