رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دلم از گناه می پرهیزد

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ

Floral arrangement:


دل می رود و ، نگاه مـــــــی پــرهیزد


از شام و شب و پگاه مـــی پـــــرهیزد


یک عمر به لحظه ها دلم خوش کردم


وکنــــــون دلم از گــــــناه می پرهــیزد


گیتی رسائی

نظرات  (۱)

با توام

ای لنگر تسکین!

ای تکانهای دل!

ای آرامش ساحل!

 

با توام

      ای نور!

                 ای منشور!

ای تمام طیفهای آفتابی!

ای کبود ارغوانی!

                       ای بنفشابی!

 

با توام ای شور، ای دلشوره ی شیرین!

با توام

        ای شادی غمگین!

با توام

         ای غم!

                    غم مبهم!

ای نمی دانم!

هرچه هستی باش!

                      اما کاش...

نه،

        جز اینم آرزویی نیست:

هرچه هستی باش!

                        اما باش!

 

قیصر امین پور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی