رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ندانم ز کجا بود

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۵۶ ق.ظ


ما را به فنا دادی و گفتی که قضا بود


این رســــم ندانم زکجا بود و چرا بود


گفتی که نظر بازی ما مصلحت ماست 


آری  همه ی کار شما رنگ و ریا بود


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام گیتی خانوم

منم خوشحالم که خوشتون اومده .

واقعا تو کار سرنوشت موندم

اما به نظرم تو این دنیا هیچ چیز بی هدف نیست

حتما دلیلی داره

که شاید ما متوجه اون نشیم و حتی الان از اون وضعی که داریم خیلی رنج هم ببریم

نمی دونم واقعا

ان شاالله که حال دل هممون خوب بشه ...

پاسخ:
نمیدونم که چرا همه ی کامنتهای شما و بعصی از دوستان میره توی هرز نامه . متشکرم که میائی

سلام گیتی جان

نالیدن با از مشکلات گفتن فرق داره عزیز...

دنیا که از وارونه بودن هم گذشته

خدا علقبت هعممون و ختم به خیر کنه ...

پاسخ:
اگر ناله هم نکنیم پس بریم بمیریم . خوب لااقل با نالیدن خودمونو قانع میکنیم که کاری کردیم .

البته منکر این نیستم که به زمانه باید گفت

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی ماست

آنکه البته به جائی نرسد فریاد است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی