رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ستاره

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ق.ظ

http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2014/08/New-Pic-Love-Amazing-ir-9.jpg


صدها ستاره چیده ام از آسمان عشق


تا گِرد ماه من نفروزد ستاره ای


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

:)
بسیار دوست داشتنی بود بیتش
پاسخ:
سپاس از حضورتون که دلم را شاد میکند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی