رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

زدل تاب رفته است

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ب.ظ

http://arga.ir/file/img/2016/06/Photo-meaningful-Profile-14.jpg


بر من نگر ببین که ز دل تاب رفته است


انگار از رخ خورشید آفتاب رفته است


در روز بیقرارم و در شب فراغ بال


بخت سیاه گشته ی من خواب رفته است


داغی نهاده است به دل من  روزگار تلخ


چون مفلس گرسنه به گرداب رفته است


محزون نشسته ام همه شب در خیال خام


نا دیده آب در پی مرداب رفته است


دردم شکسته در رخ و ، پشتم ز بار غم


اندر گذار عشق ؛ چه بی تاب رفته است


مجنون گرفته است ز ما درس عشق را


ماگم شدیم و  نام او به کتاب رفته است


برما هزار مرتبه درد و بلا رسید


دارم گلایه ای، چرا بی حساب رفته است


جالا "رسا" چه سود کنی ناله و فغان؟


هر آرزو که بودبه  سر بود به سراب رفته است


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی