رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

هوائی و زمینی

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ق.ظ

http://photos01.wisgoon.com/media/pin/photos01/images/o/2016/2/15/17/1455545204104590.jpg


آنکس که زمینیست ، خداوند زمین است


وانکس که هوائیست ، بگوید که همین است


عشاق، خداوند زمینند و زمانند


بس درد به جان برده و بی نام و نشانند


دیوانه و مستند و غزلخوان و رهایند


آلوده ی دردند و بهر درد دوایند


یک لحظه ندارند به دل راحت و آرام


هرگز ننهند بر سر راه دگری دام


چون سوسن و سنبل  به زمین جای گرفتند


گویا گلشان را ز گل و نور سرشتند


حسرت ببرد هرکه چنین نیست زمینی


بگذر تو ز خود تا غم دیوانه ببینی


گویند به ما اینگه ، چانی و چنینی


ای کاش "رسا " بود هوائی نه زمینی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی