رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

نامردمی

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ

e728d1af775f1b63bea5a35adb1d467b.jpg (465×700)


میسوزم ، آتشم تو مزن بیش ازین ،بس است


کردی مرا خراب درین زندگی ، بس است


آورده ای تو جان به لبم ای خرابکار


ازما گذشته ، اینهمه نامردمی بس است


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

زیبا می نویسید خانم!!خیلی!!!

لایک اندر لایک!
پاسخ:
هزارها سلام و هزارها تشکر

شرمنده ام میکنید . اینها فقط از دل تنگم هست و نه چیز دیگه

در اندرون من خسته دل ندانم کیست؟ که من خموشم و او در فغان و در غوغاست
اونقدر زیبا و مفهومی مینویسید 
ک جز بسیار زیبا ...
چیزی نمیشه گفت 
سپاسگزارم 
پاسخ:
اگر بدونید کلمات شما و دوستان عزیز دیگرم چقدر در روح من اثر دارد؟

سعادتیست بودن با شما عزیزانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی