رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

عمر رفته

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۴ ب.ظ

offering to the moon March 12th is approaching what will you offer the worm moon this year ✨☀


دیدم که با نگاه به من میکنی خطاب


زین بیشتر تو مکن خانه ام خراب


اما چه سود؟ از کف ما رفته بود عمر 


افسوس رفته بود همچو حبابی به روی آب


#گیتی_ رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام خانم گیتی!!!

حس و حالتون واسه شعر مثل همیشه جذاب و خوندنی بود!!

ببخشید سر زدنم کمتر شده!!

گرفتاریهام خیلی زیاد شده !!اصلا وقت نمی کنم !!! 

دلتون شاد!!
پاسخ:
امیدوارم که گرفتاریهاتون از مشکلات نباشه . کار باشه و کار که صد البته سرگرم کار بود در این سال و زمونه سعادت است . من خودم هزار برابر گرفتارتر از شما جوانان عزیزم هستم . ولی چه میشه کرد . موفقیتتان آرزوی من است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی